sreda, 4. maj 2016

NOTD: Golden Rose #23

Gre za lak, pri katerem sem že ob nakupu imela misel, da bo postal eden izmed mojih najljubših, a žal sem se zmotila. Konsistenca laka je čudna in se zelo neenakomerno nanaša, prav tako se tudi počasi suši. Je precejšnje nasprotje laka #73, ki sem ga presdstavila tukaj

Barva je baby pink, ki mi je zelo všeč, vendar je to tudi edina stvar, ki mi je pri tem laku všeč. Še sreča, da gre za manjšo stekleničko s 7 ml laka in ga bom tako hitro porabila. 


Mogoče sem imela samo smolo s izbrano stekleničko in so ostali laki super, ampak ta lak je bil zame čista polomija. Poleg tega se mi je že po enem dnevu okrušil na dveh nohtih, po 2 dneh pa so se mi na 3 nohtih kar odlepili koščki laka z nadlakom. Naredila sem tudi preizkus na dveh nohtih brez uporabe podlaka in nadlaka, a ni bilo nič boljše. Ta lak nikakor ni Express dry in je zame čisto razočaranje!

0 komentarji :

Objavite komentar

Copyright © 2015 Mojčin kotiček