ponedeljek, 9. maj 2016

Bolečine v kolenu 2.del

Minil je mesec dni in čas je za poročilo. Kolesarjenje sem v začetku precej vzljubila, nato so bile precej nizke temperature in sem ga opustila. Pred dnevi sem šla ponovno na kolo, vendar ko sem se vračala domov, mi je dvakrat v kolenu klecnilo. Posledica so bile bolečine v kolenu tisti dan in še naslednje dva dni. Kot zgleda niti kolesarjenje mi ne koristi. Tako je padla odločitev, da je čas za obisk pri fizioterapevtu. 

Prebrala sem precej pohval o fizioterapevtu iz primorskega konca Mesesnela Dušana, zbrala pogum in poklicala. Ne vem zakaj mi je vedno tako težko klicati nepoznane ljudi in mi je zelo nerodno, včasih še bolj kot če bi jih srečala v živo. Trenutno imajo precej gužve in v 14 dneh skoraj sigurno ne bom prišla na vrsto. Ne vem kakšen protokol imajo, ampak če me ne pokličejo v tem času, jih moram ponovno poklicati, da mi bodo dali datum. Ne razumem, zakaj mi ga niso že sedaj dali, saj bi verjetno tako hitreje prišla na vrsto.

Vir: http://www.cms-zvd.si/dejavnosti/fizioterapija/

Domači so mi seveda rekli, zakaj ne grem preko javnega zdravstva, vendar se to ponavadi tako zelo zavleče, sama pa nočem več zavlačevati. Če mi ne bo ugotovil vzroka, mi še vedno ostane ta možnost.

Priznam, da me je kar strah, kaj mi bo rekel... ali gre za vnetje in bodo potrebne samo masaže ter vaje za krepitev ali kaj hujšega. Žalosti me, ker je zunaj sonček, jaz pa ne morem ne teči niti kolesariti ali več časa hoditi. Čez vikend sem bila na obisku v Ljubljani in ker sem hodila več kot 1h, me je začelo špikati v kolenu. Kot je v moji navadi vedno pomislim na najhujše, ampak če res ne bom mogla več teči ali vsaj več časa hoditi, ne vem kaj bo. Kot tek tudi sprehode resnično obožujem in že odkar pomnim sem raje šla na sprehod z nekom kot sedela nekje v baru in pila svojo najljubšo pijačo.

Zanimivo, šele ko nekaj ne moremo početi, se zavedamo, kako to zelo radi počnemo in nam ni več samoumevno. Škoda le, ker pogosto pride to tega spoznanja prepozno in je škoda že narejena.

Nadaljevanje sledi, ko dobim datum pregleda... do takrat pa uživajte v rekreaciji na prostem in sončnih dnevih :)

6 komentarjev :

  1. Tudi meni srce kar hitreje začne biti, ko moram koga poklicati, tako da I feel your pain :D in res je, da se včasih prepozno začnemo zavedati, kaj vse imamo in kako smo lahko hvaležni za zdravje. Upam, da bo tvoje koleno čim prej boljše (oziroma da boš čim prej dobila datum pregleda) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem mislila, da sem ena izmed redkih, ki paničarim pred klici :D hvala za lepe želje*

      Izbriši
  2. Še ena "paničarka" tukaj :D Meni to predstavlja res ogromen stres, pa sploh ne vem, kako se tega znebiti :) Upam, da čim prej dobiš datum, da boš lahko spet uživala v stvareh, ki jih rada počneš! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz nimam pametne rešitve za to, tolažim se, da bo z leti mogoče lažje :) hvala, to tudi jaz upam, ker zelo pogrešam rekreacijo.

      Izbriši
  3. Tudi jaz paničarim pred klici haha še v naprej si pripravim kaj bom rekla :P Sem pa tudi imela težave s kolenom, sem bila na fizioterapijah, nekaj injekcij sem dobila, magnetna resonanca ni nič pokazala. Zato se je moj fizioterapevt odločil za artroskopijo kolena. V bistvu še zdaj ne vem točno kaj je bilo, saj se na to ne spoznam, vem da je bilo nekaj z vezjo pa še nekaj. Sem pa imela mesec dni po operaciji terapije v toplicah.

    Pred dvemi-tremi leti sem sicer rada tekla, ampak po operaciji še nisem nikoli probala na kakšne daljše proge. Sem pa vzljubila sobno kolo, delam pa tudi vaje za stegenske mišice (če te zanima blogilates na youtubu ima super vaje) in je dejansko boljše. Koleno me še občasno boli, vem da nikoli ne bo tako kot je bilo, ampak je pa veliko boljše kot pred operacijo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz si pogosto vnaprej napišem kaj bom rekla, da ne česa pozabim :D Sem pogledala na spletu in se bere kar grozno, čeprav naj bi šlo za majhen kirurški poseg. Ni skrivnost, da mi je ob misli na kri, operacije in vse kar je v povezavi z zdravniki kar slabo :/ sem pa končno dobila datum in grem v petek na pregled.

      Hvala, ker si delila z mano tvojo izkušnjo in youtube kanal :)

      Izbriši

Copyright © 2015 Mojčin kotiček