ponedeljek, 25. april 2016

Moji prvi Golden Rose laki in preizkus v odtenku #73

Končno mi je uspelo priti do Golden Rose lakov! Prebrala sem nešteto pohval in že pred leti sem jih občudovala na raznih forumih. Mislila sem, da jih imajo samo v Ljubljani, ampak na mojo srečo in veliko presenečenje sem jih dobila tudi v Planet Tuš Koper. Ne morete si misliti, kako sem bila navdušena, ko sem zagledala njihovo stojalo! Malo me je zmotilo le, da nimaš direktnega stika s prodajalko in je vse zloženo na zelo majhno kvadraturo.

Kar nisem mogla verjeti, koliko odtenkov imajo in sem se s precejšno težavo odločila le za nekaj izmed njih. Opazila sem, da imajo več različnih linij. Sama sem vzela 3 lake iz Express Dry, ki naj bi se posušili v 60 sekundah in dva iz Rich Color.


Linija Express Dry vsebuje 7ml laka, cena 1.30€. Izbrala sem naslednje odtenke:
  1. #23: nežno roza barva - občutek imam, da bo postal eden izmed mojih najljubših ;)
  2. #61: plastelno vijolična barva
  3. #73: mornarsko modra barva, ki po mojem mnenju zelo minimalno vleče na zeleno in zato ni tipična modra barva

Rich Color linija vsebuje 10.5ml laka, cena 1.70€. Izbrala sem naslednja dva odtenka: 
  1. #21 odtenek v živo rdeči barvi
  2. #51 rdeče-roza barva, ki vsebuje roza bleščice

Malo mi je moteče, ker nimajo imen, vendar če so res tako super, kot jih druge blogerke hvalijo, bom tudi to pomanjkljivost spregledala.

Kot prvega sem preizkusila Golden Rose #73


Čopič laka je super, lepo se nanaša, konsistenca laka je ravno pravšnja. Če si pazljiv, je dovolj že en nanos, v nasprotnem primeru sta zaželjena dva. Trditev o sušenju v 60 sekundah v mojem primeru ne drži, a ga kljub temu uvrščam med hitrosušeče. Trenutno je na mojih nohtah drugi dan in je še vedno brezhiben.

Kakšni se vam zdijo vam Golden Rose laki? So vam všeč?

6 komentarjev :

  1. Golden Rose ima res toooliko lepih odtenkov lakov! Super si izbrala. :) (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Nisem si mislila, da imajo toliko izbire glede barv in dejansko precej zelo lepih odtenkov! Če me ne bodo razočarali, jih bom sigurno še nekaj kupila :)

      Izbriši
  2. Imam tri in sem zelo zadovoljna z njimi, bo treba še po kakšnega. 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se povsem strinjam! Sedaj končno razumem, zakaj so vse tako navdušena nad njimi :)

      Izbriši
  3. Nisem še probala, sem pa slišala, da so dobri. :)
    Trenutno so moji nohti v slabem stanju in so na kuri samo z lakom za trdoto nohtov. Bom pa v prihodnosti definitivno probala, tale modri mi je svetovne barve. :)
    Po novem pa lahko dobiš GR tudi na Licila.si, super ne? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za to ceno so res dobri :) se čisto strinjam s tabo, modri je čudovit!
      Res? Super, sploh nisem vedela.. potem bom končno lahko v miru pogledala celotno njihovo ponudbo :)

      Izbriši

Copyright © 2015 Mojčin kotiček