ponedeljek, 28. marec 2016

Velikonočna manikura

Tematske manikure so ena izmed ljubših opravil. Najbrž tudi zato, ker dodajo praznike prav poseben pridih.
Plastelne barve in velikonočna jajčka obarvana po starem načinu
Za velikonočno manikuro sem si izbrala lak Maybelline Colorama Bleached Neons v odtenku številka 242. Kupila sem ga pred letom dni, ko je bila velika evforija okoli njega oziroma kar celotne kolekcije. Žal je veliko bolj umirjen kot sem pričakovala in niti ne tako neon, kot sem si želela. Uvrščam ga med plastelne barve, ki so naravnost idealne za spomladanske dni.
Manikura v osnovi ni nič posebnega, ker so mi razne tehnike lakiranja nohtov še precej tuje. Odkar sem na Pinterestu, sem dobila precej idej, ki jih želim v prihodnje tudi realizirati.
Prav tako se na novo spoznavam s programom za obdelovanje slik, ker mi na telefonu večinoma ne uspe ujeti realno barvo laka. Prva slika je obdelana, druga pa naravna. 

Trenutno so moji nohti precej kratki, a kljub temu se mi zdi, da barva odlično paše na to dolžino. Zadnje čase imam precej razcepljene nohte in še vedno ne vem v čem je vzrok. Mogoče je problem v prehrani ali v stresu in obveznostmi, ki me trenutno bremenijo ali v čem tretjem. Le kdo bi vedel..

0 komentarji :

Objavite komentar

Copyright © 2015 Mojčin kotiček